PROJEKTY

Zakończyliśmy właśnie kolejny już projekt eTwinning realizowany w naszej szkole. Tym razem był to projekt „Easter traditions”, w którym udział wzięły szkoły ze Słowacji oraz Polski. W ramach zadań projektowych, uczestnicy opisywali regionalne tradycje wielkanocne oraz własnoręcznie przygotowywali kartki świąteczne, które wysyłali kolejno do pozostałych członków projektu. Otrzymaliśmy ostatnie już kartki od naszych partnerów ze Słowacji.  Nie zwalniamy jednak tempa i rozpoczynamy pracę w kolejnych dwóch projektach eTwinning: 1. „Przyszła wiosna kolorowa i radosna” 2. „Earth Day – digital posters” Nasze działania w obu tych projektach przedstawimy niebawem. Zakończyliśmy właśnie kolejny już projekt eTwinning realizowany w naszej szkole. Tym razem był to projekt „Easter traditions”, w którym udział wzięły szkoły ze Słowacji oraz Polski. W ramach zadań projektowych, uczestnicy opisywali regionalne tradycje wielkanocne oraz własnoręcznie przygotowywali kartki świąteczne, które wysyłali kolejno do pozostałych członków projektu. Otrzymaliśmy ostatnie już kartki od naszych partnerów ze Słowacji.  Nie zwalniamy jednak tempa i rozpoczynamy pracę w kolejnych dwóch projektach eTwinning: 1. „Przyszła wiosna kolorowa i radosna” 2. „Earth Day – digital posters” Nasze działania w obu tych projektach przedstawimy niebawem.

Zakończyliśmy właśnie kolejny już projekt eTwinning realizowany w naszej szkole. Tym razem był to projekt „Easter traditions”, w którym udział wzięły szkoły ze Słowacji oraz Polski. W ramach zadań projektowych, uczestnicy opisywali regionalne tradycje wielkanocne oraz własnoręcznie przygotowywali kartki świąteczne, które wysyłali kolejno do pozostałych członków projektu. Otrzymaliśmy ostatnie już kartki od naszych partnerów ze Słowacji. Nie zwalniamy jednak tempa i rozpoczynamy pracę w kolejnych dwóch projektach eTwinning: 1. „Przyszła wiosna kolorowa i radosna” 2. „Earth Day – digital posters” Nasze działania w obu tych projektach przedstawimy niebawem. Zakończyliśmy właśnie kolejny już projekt eTwinning realizowany w naszej szkole. Tym razem był to projekt „Easter traditions”, w którym udział wzięły szkoły ze Słowacji oraz Polski. W ramach zadań projektowych, uczestnicy opisywali regionalne tradycje wielkanocne oraz własnoręcznie przygotowywali kartki świąteczne, które wysyłali kolejno do pozostałych członków projektu. Otrzymaliśmy ostatnie już kartki od naszych partnerów ze Słowacji. Nie zwalniamy jednak tempa i rozpoczynamy pracę w kolejnych dwóch projektach eTwinning: 1. „Przyszła wiosna kolorowa i radosna” 2. „Earth Day – digital posters” Nasze działania w obu tych projektach przedstawimy niebawem.

Nasz międzynarodowy projekt #eTwinning 'The place where I live…’ realizowany w ramach zajęć z języka angielskiego dobiegł już końca. Był to wspaniały czas obfitujący w nowe doświadczenia, zawieranie nowych znajomości i współpracę międzynarodową – poszukiwanie podobieństw i różnic geograficznych, historycznych i kulturowych. Dziękujemy i gratulujemy wszystkim naszym uczniom, którzy współpracowali w ramach projektu ze swoimi rówieśnikami z Gruzji, Hiszpanii, Włoch, Chorwacji oraz Grecji

Nasz międzynarodowy projekt #eTwinning 'The place where I live…’ realizowany w ramach zajęć z języka angielskiego dobiegł już końca. Był to wspaniały czas obfitujący w nowe doświadczenia, zawieranie nowych znajomości i współpracę międzynarodową – poszukiwanie podobieństw i różnic geograficznych, historycznych i kulturowych. Dziękujemy i gratulujemy wszystkim naszym uczniom, którzy współpracowali w ramach projektu ze swoimi rówieśnikami z Gruzji, Hiszpanii, Włoch, Chorwacji oraz Grecji

Nasz projekt eTwinning „The place where I live…” powoli dobiega końca. Z tego powodu nauczyciele i uczniowie spotkali się online już po raz ostatni, aby wysłuchać webinaru, który poprowadził pan Michael, pochodzący z Florydy, a mieszkający na co dzień w naszej miejscowości partnerskiej z Hiszpanii – Murcia. Opowiedział on o Orlando, w którym kiedyś mieszkał. Następnie wszyscy obecni nagrali podcast o postanowieniach noworocznych. Na koniec spotkania, uczestnicy zagrali w dwie (wspólnie przygotowane) gry Blooket oraz Kahoot, aby podsumować nasz projekt i sprawdzić, jak dużo informacji przyswoiliśmy podczas jego realizacji. Warto podkreślić, że wśród zwycięzców – na drugim miejscu znalazła się uczennica naszego ZSO – Ola.

Nasz projekt eTwinning „The place where I live…” powoli dobiega końca. Z tego powodu nauczyciele i uczniowie spotkali się online już po raz ostatni, aby wysłuchać webinaru, który poprowadził pan Michael, pochodzący z Florydy, a mieszkający na co dzień w naszej miejscowości partnerskiej z Hiszpanii – Murcia. Opowiedział on o Orlando, w którym kiedyś mieszkał. Następnie wszyscy obecni nagrali podcast o postanowieniach noworocznych. Na koniec spotkania, uczestnicy zagrali w dwie (wspólnie przygotowane) gry Blooket oraz Kahoot, aby podsumować nasz projekt i sprawdzić, jak dużo informacji przyswoiliśmy podczas jego realizacji. Warto podkreślić, że wśród zwycięzców – na drugim miejscu znalazła się uczennica naszego ZSO – Ola.

Skip to content