Deklaracja dostępności. Strona internetowa szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Otwocku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej – Strona internetowa szkoły.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- – brak tłumaczeń języka migowego
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor placówki
- E-mail: sekretariat@zsootwock.pl
- Telefon: 22 3446384
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Dostępność architektoniczna
- Przestrzenie komunikacyjne w budynku są wolne od barier poziomych i pionowych
- Komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie
- W budynku zapewniona jest informacja o topografii budynku – tablice informacyjne na temat rozkładu pomieszczeń oraz możliwość uzyskania informacji od pracownika ochrony. W szkole nie ma pętli indukcyjnej ani oznaczeń w alfabecie Braille’a
- Przed budynkiem jest parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych
- Do budynku szkoły oraz wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem i psem asystującym
- Nie ma pracownika przeszkolonego do komunikacji w polskim języku migowym
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Otwocku
- Adres: ul.Reymonta 83/91
05-400 Otwock
Oddział dla dzieci Pawilon C - E-mail: sekretariat@zsootwock.pl
- Telefon: 22 3446384
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.