PROJEKTY

Dziś w przedszkolu poznaliśmy nową technikę malowania – Ebru. Jest to  sztuka malowania na wodzie, polega na odbiciu na papierze wcześniej stworzonego na wodzie wizerunku. Na odpowiednio przygotowanej wodzie z preparatem tzw. zagęszczaczem, należy nanieść farbę za pomocą szpikulca lub pędzla. Kolejno na wodę kładzie się papier lub inny materiał i przesuwa się go o rant naczynia i wychodzą piękne kolorowe prace.  Nasze przedszkolaki uwielbiają takie innowacyjne eksperymenty – zabawy z kolorami.

Dziś w przedszkolu poznaliśmy nową technikę malowania – Ebru. Jest to sztuka malowania na wodzie, polega na odbiciu na papierze wcześniej stworzonego na wodzie wizerunku. Na odpowiednio przygotowanej wodzie z preparatem tzw. zagęszczaczem, należy nanieść farbę za pomocą szpikulca lub pędzla. Kolejno na wodę kładzie się papier lub inny materiał i przesuwa się go o rant naczynia i wychodzą piękne kolorowe prace. Nasze przedszkolaki uwielbiają takie innowacyjne eksperymenty – zabawy z kolorami.

Międzynarodowy projekt eTwinning „Natural beauties around me”, którego nasza szkoła jest założycielem, powoli dobiega końca. W czwartek odbyliśmy już przedostatnie spotkanie online, podczas którego wspólnie nagrywaliśmy podcast.  Uczestnicy spotkania opowiadali po angielsku, co najbardziej podoba im się w ich miejscu zamieszkania. Najczęściej wymieniali elementy przyrody podkreślając ich piękno i wskazując, jakie możliwości spędzania czasu wolnego nam one dają. Zagraliśmy również w grę Kahoot!, która stanowiła podsumowanie wiedzy zdobytej na temat piękna przyrody krajów członkowskich i działań ukierunkowanych na jej ochronę. W tym miejscu pragniemy bardzo podziękować naszemu pacjentowi – Piotrkowi, który godnie reprezentował naszą szkołę podczas spotkania.

Międzynarodowy projekt eTwinning „Natural beauties around me”, którego nasza szkoła jest założycielem, powoli dobiega końca. W czwartek odbyliśmy już przedostatnie spotkanie online, podczas którego wspólnie nagrywaliśmy podcast. Uczestnicy spotkania opowiadali po angielsku, co najbardziej podoba im się w ich miejscu zamieszkania. Najczęściej wymieniali elementy przyrody podkreślając ich piękno i wskazując, jakie możliwości spędzania czasu wolnego nam one dają. Zagraliśmy również w grę Kahoot!, która stanowiła podsumowanie wiedzy zdobytej na temat piękna przyrody krajów członkowskich i działań ukierunkowanych na jej ochronę. W tym miejscu pragniemy bardzo podziękować naszemu pacjentowi – Piotrkowi, który godnie reprezentował naszą szkołę podczas spotkania.

Przejdź do treści